۱۳۸۹ اسفند ۱۴, شنبه

استراتژی جدید حکومت برای سرکوب تظاهرات جنبش سبز


طبق مشاهداتی که در تظاهرات روز یک و ده اسفند داشتم و خیلی چشمگیر بود, دستگیری گسترده مردم بود. میشد دید تعداد اتوبوس ها و مینی بوس ها و ون های پلیسی که سر چهار راهها در مسیرهای سرکوب وجود داشت و تعداد خیلی زیادی از مردم در آنها بودند. به جرئت میتونم بگم از هر پنج نفر یک نفر رو دستگیر میکردن حتی اینکه اگه طرف هیچکاری هم نکرده بود و فقط راهپیمایی آرام میکرد البته نه با خشونت زیاد طرف رو به اتوبوس ها  و ون ها منتقل میکردن. 

حدس وگمان من اینه که این تعداد زیاد بازداشت شدگان رو زیاد نگه نمیدارن و فقط بازرسی و گرفتن اطلاعات از طرف و در نهایت گرفتن تمام مشخصات و اطلاعات و آدرس و عکس بازداشتی و گرفتن تعهد برای اینکه اگر در روز خاص اعتراضی جنبش دستگیر بشه و یا حتی توسط دوربین ها در خیابان دیده بشه به شدت با او برخورد شده و زندانی خواهد شد و دیگر هیچ راه بازگشت و آزادی برای او باقی نخواهد ماند (جهت ترساندن مردم برای جلوگیری از شرکت در تظاهرات). 

به نظرم این خیلی میتونه برای ما مهم باشه چون اینجوری خیلی از مردم از ترس بازداشت شدن دیگه به تظاهرات نمیان و تعدادی از مردم رو از دست میدیم, باید برای این کار حکومت راه چاره ای بیاندیشیم باید یه جور جلوی این کار رو بگیریم, امیدوارم بتونیم برای این استراتژی جدید حکومت با راهکاری درست بتونیم در تظاهرات 17 اسفند دیکتاتور رو نابود کنیم. 

دوستان اگر نظر و راهکار خاصی دارن تو نظرات ارائه بدن



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر